dimecres, 27 d’abril de 2011

El conte del dissabte

Enric Ramiro, m'ha fet arribar aquest regal que vull compartir amb vosaltres.
Ja fa algun temps vaig iniciar la publicació al LEVANTE-EMV edició Ribera de "El conte del dissabte". Es tracta de relats breus pensats per a adults, tot i que es poden adaptar a diferents edats, amb la característica comuna de l'optimisme i la reflexió.

Afortunadament he tingut moltes alegries al llarg d'aquestes setanta setmanes i moltes persones m'han felicitat. Altres m'han parlat de la seua utilització a ONGs, Escoles d'Adults, a secundària en les assignatures d'Ètica, Filosofia, Educació per a la Ciutadania, Ciències Socials i Llengua, i els més com a simple passatemps agradable. Els temes són molt diversos, amb continguts de geografia, història, economia, interculturals, religiosos... però sempre amb alguna ensenyança. I alguns m'han encoratjat a donar-los més difusió.

És per això que he acceptat la proposta d'insertar-ho al blog del LEVANTE DIGITAL per a que puga arribar a amigues i amics de fora de la comarca, i que es puguen imprimir o difondre. L'enllaç directe és http://comunidades.levante-emv.com/23636/blog/. A mi m'agradaria que deixàreu alguna opinió per veure si val la pena la seua continuïtat i posar-los tots poquet a poquet. Cal registrar-se per motius de seguretat i evitar problemes que han tingut altres companys.

Espere que resulte útil aquest esforç informàtic que faig gràcies a l'ajuda del meu fill i del diari. Una abraçada i ja em direu:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada